Bing Ads

Bing, de zoekmachine van Microsoft, is de concurrent van Google. Op Bing is het net zoals Google Adwords ook mogelijk te adverteren met producten en diensten. De overeenkomsten tussen Bing Ads en Adwords zijn groot. Zo kun je Adwords campagnes meteen overzetten naar Bing Ads. Omdat Bing in Nederland veel minder concurrentie heeft, maar ook minder bezoekers ligt de prijs per klik een aanzienlijk stuk lager dan bij Adwords. Dit maakt het interessant om ook op Bing te adverteren. Wanneer je concurrentie op Adwords alsmaar toeneemt is het een uitgelezen mogelijkheid om te gaan adverteren op Bing Ads. Niet alleen de toenemende concurrentie, maar het hebben van een doelgroep die veelal actief op Bing is, is ook een uitgelezen mogelijkheid om hierop te adverteren. Onze marketeers zijn allen Bing gecertificeerd wat ervoor zorgt dat ze optimaal resultaat uit je campagnes halen.

Bing Ads Certified

De voordelen van Bing Ads ten opzichte van Google Adwords

 

  • Minder concurrentie
  • Klikprijzen liggen lager
  • Bing Ads laat een groei zien
  • Vergroot je markt met het inzetten van Bing ads

Waarom Bing Ads bij Conversability

 

  • Ervaring met Bing Ads
  • Creatieve advertentieteksten
  • Op de hoogte van de mogelijke risico’s van Bing Ads
  • Wij zorgen voor hoog rendement